AB Promote A/S

AB Promote udbyder reklameartikler og arbejder med tryksager, der er tilpasset de enkelte kunders specifikationer. Som det bindende led mellem leverandør og kunde, sørger AB Promote for at finde de bedste løsninger for kunden.

 

 

”Jeg er blevet bedre til at komme ud ad døren, hvilket har givet kunder. Det er godt for mig og det er godt for virksomheden.”

SAMARBEJDE
Erik Bruun, ejer af AB Promote, fortæller, at samarbejdet med Dansk Mødebooking bygger på et ønske om flere møder med nye og eksisterende kunder.

UDFORDRING
Udfordringen var simpel: Der er brug for reelle kundemøder, men Erik Bruun får ikke selv sat tid af til at ringe ud.

For at imødekomme målet om flere møder indledte Dansk Mødebooking samarbejdet med en lyttesession, hvor AB Promote var med på sidelinjen i 2,5 time.
Ved lyttesessionen fik Erik Bruun mulighed for at lytte til opkaldene, få et indtryk af mødebookeren og til slut tage hul på den dialog, der lå forud for det lange og tillidsfulde samarbejde.

RESULTAT og VÆRDISKABELSE
Samarbejdet har resulteret i, at Dansk Mødebooking skaber møder med værdi for AB Promote.
Møderne har reel værdi, fordi kunderne ser et behov og er interesserede i den service, AB Promote udbyder.
Herved kan AB Promote gå ind til møderne med sikkerhed om at føle sig hørt og derfor fokusere på at indgå en aftale med kunden.

DIALOG, TILLID, HUMOR  – nøgleord i samarbejdet
Erik Bruun er særligt begejstret for samarbejdet, fordi det er kendetegnet ved gensidig tillid og dialog samt mødebookernes evne til at møde kunden med den rigtige vinkel i samtalen.
Kunderne fanges i øjenhøjde, der tales lige ind på deres niveau, og humor er et tydeligt element.

Det bidrager til tryghed i samarbejdet:
Erik Bruun er sikker på, at værdierne for hans virksomhed stemmer overens med tilgangen i mødebookingen.
På den måde har han tillid til, at det er de rette møder, der bliver booket.

 

”Dansk Mødebooking er professionelle på den gode måde.
 Det hele foregår med et smil. Det kan man også høre i telefonen.”