Med denne analyse i hånden får du konkrete tal på din virksomheds interne og eksterne præstationer. Den kan eksempelvis give dig klarhed over, hvordan din virksomhed skal bevæge sig fremad, hvordan dine medarbejdere skaber bedre resultater, eller hvilke behov dine kunder har. Ved hjælp af vores analyse får du indsigt i alle faktorer, der har betydning for din virksomheds præstation. Den er derfor et fremragende værktøj til at sikre fundamentet for virksomhedens fremtidige strategi.

Hos Dansk Mødebooking arbejder vi systematisk og grundigt med dataindsamling, som kan skabe værdi for jer. Vores markedsanalyser er udformet med udgangspunkt i jeres behov. Vi sigter efter at skabe ny indsigt og viden, der er nødvendig for, at I kan skabe resultater.

Kundetilfredshed

Dine kunders tilfredshed har betydning for deres loyalitet og derfor også din virksomheds omsætning og indtjening. Spørger du dine kunder, hvad de synes om din virksomhed og service, får du et billede af, hvordan I kan blive bedre til at imødekomme kundernes ønsker. Samtidig viser du dem, at deres holdninger og behov er vigtige for jer. Resultatet er værdifuld viden om dine kunder og håndgribelige tiltag, der på kort og lang sigt sikrer, at du udnytter dine muligheder for mersalg, nysalg og gensalg.