Mødebooking er ofte første kontakt til en ny kunde og her førstehåndsindtrykket skabes. Det er derfor utroligt vigtigt, at budskabet er skarpt og præcist og opgaven løses professionelt. Den potentielle kunde skal kunne se fordelene i at mødes med dig og tro på, at du kan skabe merværdi for deres virksomhed.

Der findes flere forskellige typer af møder. De såkaldte netværksmøder og så de salgsmøder, der bliver booket igennem Dansk Mødebooking.

Netværksmøder er ofte bundet op på en dialog om gensidige kendskab og tjenester. Et godt netværksmøde handler ikke om, at ”jeg skal sælge noget til dig” men mere hvad kan vi gøre for hinanden. Der kan derfor være lang vej til et salg igennem netværk og netværksmøder

Møder booket igennem Dansk Mødebooking giver en mulighed for at sælge direkte. Der er altid skabt interesse for emnet og Jeres virksomhed. Der er altid afstemt forventninger med den potentielle kunde, så I har muligheden for at sælge jeres produkter eller ydelser ind på det pågældende møde.

Herfra afhænger resultatet af Jeres evne til at skabe tillid, afdække og skabe behov og præsentere Jeres løsninger på mødet.

Mødebooking er vores kernekompetence

Hos Dansk Mødebooking har vi specialiseret os i at booke kvalitetsmøder, så du kan trygt overlade opgaven til os. Når vi starter et nyt samarbejde, sætter vi os grundigt ind i din virksomhed og stiller samtidig hele vores ekspertise, forretningsforståelse og erfaring til rådighed. I fællesskab planlægger vi, hvordan din mødebooking skal foregå, så du er helt tryg og tilfreds gennem hele forløbet.

Et godt forarbejde sikre dig, at du ikke bruger tid og ressourcer på at træffe de forkerte kunder. Vores erfaring siger os, at en tæt samarbejde er nøglen til succes. Derfor prioriterer vi en tæt og åben dialog, så vi hele tiden kan optimere samarbejdet til glæde for både jer og os. 

SÅDAN KOMMER VI IGANG

Vi starter med et møde, hvor vi definerer rammerne og sparrer om opgaven.

Vi lytter til jeres tanker og målsætninger. Samtidig vil vi udfordre jer, komme med ideer samt rådgive og vejlede om hvad vi tror er den bedste måde at angribe opgaven og markedet på.

Nøglen til succes, er de korrekte folk på opgaven, et godt dialogforslag, samt gode kvalificerede emner. Derfor vurderer vi altid hvilke personer i Dansk Mødebooking, der passer bedst til opgaven, men også hvordan vi finder frem til de mest kvalificerede emner.

KUNDEEMNER

Hos Dansk Mødebooking har vi systemerne til at trække de rigtige emner. Vi går derefter emnerne igennem sammen, så vi har en skarp ringeliste over potentielle kunder. Hvis I som virksomhed selv har relevante emner, bruges de naturligvis.

DIALOGFORSLAG

Vi tilbyder altid at lave et dialogforslag. Det sikrer er kvalitativ dialog og en rød tråd i samtalen med Jeres potentielle kunder. Samtidig sikrer det at I som virksomhed er trygge i den måde vi repræsenterer Jer på.

RINGEPROCESSEN

Hos Dansk Mødebooking har vi en høj datakvalitet i kontakten med kundeemnerne. Vi gør meget ud af, at få skrevet de korrekte oplysninger fra dialogen, så vi fremstår professionel næste gang vi kontakter den potentielle kunde. Vi arbejder ud fra tesen ”Man skal så, før man kan høste”, så hvis en af jeres potentielle kunder gerne vil vente med at booke et møde til om 3 måneder, er det vigtigt at vi lytter til deres ønske og derfor ringer tilbage til den aftalte tid, så vi minimere risikoen for aflysninger, og kun booker møder med den største sandsynlighed for at blive gennemført og derfor skaber værdi.

Med vores gennemsigtige forretningsmodel får vi ikke noget ud af at ”presse” møderne igennem da det ikke giver værdi for hverken jer eller os på lang sigt.